Targi motoryzacyjne: dlaczego warto zatrudnić fryzjerkę i kosmetyczkę dla swoich hostess?

Gdy na naszym rynku wystawienniczym jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się targi motoryzacyjne ich popularność stała się wprost nierzeczywista. Ludzie spragnieni prawdziwej motoryzacji odwiedzali każdą z organizowanych imprez w nieprawdopodobnych ilościach. Każdy prezentowany samochód był szczegółowo omawiany, obfotografowany, omówiony z serwisem danego stoiska. 

Do tamtej pory mogliśmy tylko oglądać króciutkie migawki  w programach telewizyjnych pokazujące nam wnętrza najsłynniejszych targów motoryzacyjnych z Paryża, Frankfurtu czy Detroit. W tych reportażowych, sekundowych dosłownie materiałach zawsze przewijały się dwa elementy, oczywiście samochód, piękny i błyszczący, najlepiej w ruchu oraz hostessa, równie urodziwa, smukła, pięknie ubrana i tworząca estetyczne tło dla samochodu.

Od wielu lat utarło się połączenie auta i kobiety. Wykorzystują je agencje reklamowe tworząc materiały promocyjne. Chyba każda firma motoryzacyjna na świecie prędzej czy później realizuje spot telewizyjny łączący samochód i postać kobiecą. Czasami jest to znana modelka czy aktorka, czasami postać anonimowa, ale zawsze piękna.

Chyba może powiedzieć, po tylu latach obserwacji rynku reklamowego samochodów osobowych, że stworzył się właściwie archetyp dla tego środka komunikacji. Samochód plus kobieta. Jeżeli auto należy do luksusowych promuje je kobieta równie luksusowa, jeżeli samochód jest z grupy ogólnie dostępnych, będzie go promować młoda dziewczyna, lub grupa dziewczyn ubranych w codzienne, ale dość swobodne stroje. 

Każda firma motoryzacyjna biorąca udział w targach tej branży wydaj ogromne pieniądze i dokłada wszelkich starań, aby jej stoisko wystawowe przyciągało jak najwięcej osób. Robi to stawiając szaloną zabudowę, wprowadzając swoje flagowe samochody i oczywiście, zgodnie z archetypem, zatrudniając hostessy. 

Ale aby wpisać się w archetyp, hostessy muszą przedstawiać określony typ urody oraz wizualizacji. Dlatego aby nie stracić już na starcie i aby włożony wysiłek w tworzenie całości prezentacji stoiska nie poszedł na marne, o hostessy trzeba zadbać. Należy włączyć do swojego planu zadań punkt omawiający wygląd i prezentację hostess. Tylko tak wykorzystamy skutecznie zabieg, do którego doprowadziliśmy. Dlatego zatrudnienie fryzjera i kosmetyczki dla hostess nigdy nie będzie zbędnym wydatkiem. To oni; fryzjer i kosmetyczka nadadzą ostateczny kształt i urok całości starań. Sprawią, że hostessy na stoisku nie tylko będą piękne, bo takie są zapewne z natury, ale też wniosą ten delikatny i lekki powiew luksusu. Staną się częścią motoryzacyjnego marzenia, a przecież o to chodzi każdej firmie wystawiającej się na targach. Najgorszą rzeczą jest, gdy osoba odpowiedzialna za przygotowanie stoiska pomija te kwestie wierząc, że coś samo zadziała. Nie zadziała. Ten ostatni dotyk profesjonalistów w każdej sferze, również w tej dotyczącej estetyki wizualizacji osób przecież stale obecnych na stoiskach ma ogromne znaczenie wizerunkowe. Zamyka wszystkie działania i oddaje stoisko widowni.

O pracy w zawodzie kosmetyczki dowiesz się więcej na stronie http://moje-kosmetyki.eu