Pendrive z logo i inne gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej

Mimo że niektórzy eksperci zapowiadają koniec samochodów w krajach rozwiniętych ze względu na ogromną ilość ludzi, którzy dojeżdżają metrem do pracy, faktem jest, że przemysł samochodowy kwitnie. Według danych widać, iż wiele statystyk dowodzi, że przemysł motoryzacyjny będzie nadal produkował pojazdy przez kolejne dziesięciolecia. Marketerzy będą również nadal stawiać na agresywne strategie marketingowe, aby zachęcić docelowych konsumentów branży do zakupów właśnie u nich.

W przemyśle samochodowym i każdym powiązanym z nim biznesie korzystanie z produktów promocyjnych to doba droga. Co więcej, wykorzystanie pendrive’ów reklamowych i innych gadżetów promocyjnych w ramach przemysłu motoryzacyjnego jest dużo tańsze pod względem kosztów w porównaniu z innymi drogimi środkami promocji, takimi jak reklamy telewizyjne. Poza tym wszyscy wiemy, że darmowe upominki są od zawsze skuteczne w przyciągnięciu uwagi konsumentów i zdobyciu ich lojalności. Siła produktów promocyjnych do napędzania klientów i budowania programów lojalnościowych wynika z licznych badań najnowszych i tych realizowanych na przestrzeni lat i nic się w tym kontekście nie zmieniło.

Według statystyk, produkty promocyjne mogą pochwalić się największą popularnością reklamową w porównaniu z reklamą:

  • telewizyjną

  • drukowaną

  • internetową

Jeśli nadal nie jesteś przekonany, ta statystyka powinna skłonić Ciebie jako przedsiębiorcę działającego w biznesie samochodowym do włączenia produktów promocyjnych do planów marketingowych na kolejne kwartały. Badanie mówi, że 73% odbiorców produktów promocyjnych używa przedmiotów przynajmniej raz w tygodniu, a 45% korzysta z nich przynajmniej raz dziennie, a będzie jeszcze więcej jeśli mowa o tak nowoczesnych produktach reklamowych jak pendrive’y reklamowe np. te z http://brandusb.pl/produkowanie_pendrivow_na_zamowienie_w_dowolnym_ksztalcie.html można zamówić w formie mini samochodu!

Pamiętaj bowiem, iż sprawdzowy sukces kampanii produktów promocyjnych zależy w dużej mierze od właściwego wyboru przedmiotów do dystrybucji. Większość marketerów wybiera losowo prezenty i nie wywiera większego wpływu na konsumentów. Nie popełnij tego samego błędu.

kondensatory tantaloweZamiast tego rozpocznij starannie zaplanowaną kampanię promocyjną opartą na artykułach promocyjnych. Powinieneś przestrzegać dwóch podstawowych zasad. Najpierw wybierz przedmioty, które są przydatne dla konsumentów. Przydatne prezenty są z konsumentami przez wiele miesięcy, może to być coś na lata, coś co będzie im zawsze przypominać o firmie i jej ofercie, jak wyżej wspomniany pendrive reklamowy w kształcie samochodu bądź innym powiązanym z motoryzacją. Pomaga to w budowaniu świadomości marki i lojalności wobec firmy. Po drugie, co łączy się z pierwszym 0 prezenty muszą być dobrej jakości, aby trwały długo.

Jeśli nie pendrive to co? Możesz też skorzystać z innych, bardziej konwencjonalnych produktów promocyjnych dla motoryzacji jak organizator bagażnika, ale wiedz że bardziej się wyróżnisz gdy jednak będzie to przenośna pamięć USB.

One Comment on “Pendrive z logo i inne gadżety reklamowe w branży motoryzacyjnej”

Dodaj komentarz