Najskuteczniejszy marketing, czyli jak zwiększyć szanse na to, że Twój warsztat samochodowy chętnie rekomendowany pocztą pantoflową?

Najlepsze pomysły marketingowe dla warsztatów samochodowych to te, które dbają o dobre imię  tego miejsca poprzez ustne rekomendacje. Możesz wydawać pieniądze na reklamy telewizyjne, kampanie SEO i PPC, a nawet bezpośrednią pocztę, ale tym samym inwestujesz niewielką fortunę w kanały marketingowe, które nie rozwijają Twojej działalności szeptanej.

Firmy zajmujące się naprawą i specjalistycznymi sklepami muszą inwestować w tanie pomysły marketingowe skierowane do obecnych i potencjalnych klientów. Dbaj w firmo o ten aspekt, a zwiększysz liczbę nowych klientów. Idealnym przykładem takiego podejścia i dbania o klientów  jest  http://www.blswyszomirski.pl/,

Na czym dokładnie polega takie podejście marketingowe?

Sklep SzybkiFejm - kampanie social mediaTradycyjny marketing koncentruje się na przekształcaniu osób, które jeszcze osobiście Cię nie znają – w klientów. Promowanie swojej firmy wśród nowych odbiorców, którzy nie słyszeli o Tobie, może przynieść rezultaty, ale jest to bardzo kosztowne podejście. Dlatego potrzebujesz marketingu, który dociera do ludzi, którzy już z Tobą współpracowali. Siła rekomendacji od przyjaciela jest niesamowicie silna i właśnie tego potrzebujesz w swojej firmie.

Oto kilka pomysłów marketingowych dla warsztatów samochodowych, które pomogą zwiększyć liczbę takich osobistych poleceń.

  • Używaj biuletynów e-mailowych, aby pozostać w kontakcie

Biuletyny z wiadomościami e-mail to najlepszy sposób na dotarcie do klientów. Ale wysyłka sama w sobie to tylko połowa sukcesu. Zamiast wysyłać biuletyny z wiadomościami e-mail, które po prostu dają comiesięczne rabaty lub promocje, wysyłaj e-maile, które dostarczają rozrywki odbiorcom.

Na przykład zamiast kuponu rabatowego o wartości 10%, napisz e-mail z biuletynem informującym o 10 nieodzownych aplikacjach telefonicznych wspomagających podróż. Treści marketingowe za pośrednictwem poczty e-mail to świetny sposób na utrzymanie zaangażowania klientów bez ich sprzedaży. 90% konsumentów uważa, że treści niestandardowe są przydatne, a 78% uważa, że ​firmy, które dostarczają niestandardowe treści, chcą nawiązać z nimi dobre relacje.

Utrzymywanie ich uwagi za pomocą zwykłych e-maili dba o to, by nazwa Twojej firmy pozostawała w ich pamięci – to zawsze działa, a już na pewno w branży motoryzacyjnej.

  • Podziękuj ludziom za ich lojalność

Wizytówki NAP dla Twojego biznesu!Może brzmieć jak prosty i banalny pomysł, ale kreatywne podziękowania mają tutaj ogromne znaczenie. Pamiętaj, że skupiasz się na tym, aby Twoi obecni klienci mówili o Tobie znajomym. Im więcej możesz zrobić aby dołożyć się do tego niezapomnianego wrażenia, tym chętniej będą Cię polecać innym.

Forma podziękowań jest dowolna, ale to na pewno świetny sposób, aby podziękować swoim klientom za ich lojalność. Czasem naprawdę małe podziękowanie może okazać się długoterminową inwestycją.

  • Dbaj o obecność w Social Mediach

Musisz udostępniać takie rzeczy w sieciach społecznościowych, które pomagają Twoim klientom i bawią ich. Chodzi przede wszystkim o obecność firmy w Internecie, którą ludzie chcą śledzić. Może znalazłeś wpis na blogu porównujący najlepsze woski do samochodów? Dobry pomysł!  Strona musi być wypełniona przydatnymi, interesującymi i trafnymi treściami. Dzięki temu będziesz ekspertem od tego, co robisz.

 

 

Dodaj komentarz