Copywriting i tworzenie treści z Angab.co

Sztuka copywritingu polega na tworzeniu treści, które będą pozycjonować stronę, sprzedawać produkty, zachęcać do odwiedzenia konkretnej witryny, zostawienia adresu mailowego czy zapisania się na newsletter. Krótko mówiąc, są to teksty użytkowe, które mają zachęcić odbiorcę do określonej reakcji. Muszą więc być napisane przez profesjonalistów, którzy dbają zarówno o formę, jak i treść każdego tekstu.

Pod nazwą copywriting funkcjonuje dziś szeroko zakrojone pisanie na potrzeby internetu. Bardzo często jednak teksty, które nazywane są copywritingiem, niewiele mają z nim wspólnego. Dobry copywriting wymaga nie tylko sprawnego posługiwania się językiem, ale również sporej wiedzy marketingowej i sprzedażowej. Jeśli copywriter nie ma choćby podstawowych umiejętności marketingowych i nie zna zasad skutecznej sprzedaży, raczej nie poradzi sobie z wysokiej jakości tekstami, których celem jest przyniesienie określonego efektu. Jeśli dla oszczędności firma będzie zlecała pisanie tekstów studentom czy osobom przypadkowym, z pewnością efekty ich pracy nie będą zadowalające.

Teksty sprzedające produkty i usługi

Wydawać by się mogło, że klienci kupują przede wszystkim oczami, ewentualnie czytają opisy techniczne poszczególnych produktów. Okazuje się jednak, że nasze decyzje zakupowe podążają różnymi ścieżkami. Wystarczy dobry tekst, napisany językiem korzyści i pełen konkretów, abyśmy zdecydowali się nawet na zakup czegoś, czego jeszcze chwilę wcześniej nie potrzebowaliśmy. Nic dziwnego więc, że dobrzy copywriterzy są na wagę złota i są rozchwytywane przez firmy, które w sieci próbują sprzedawać swoje produkty czy usługi. Warto jednak pamiętać, że copywriting dotyczy nie tylko materiałów zamieszczanych w internecie. Dobrych tekstów sprzedażowych potrzebują również ulotki, katalogi, reklamy telewizyjne i radiowe. Zanim zdecydujemy się na usługi konkretnego copywritera, warto sprawdzić jego doświadczenie, umiejętności, a także kwalifikacje zawodowe. Nie każdy, kto nazywa się copywriterem, jest faktycznie specjalistą od tekstów sprzedażowych.

Zaufaj specjalistom z doświadczeniem

Agencja copywriterskaAngab.co to zespół wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w różnych narzędziach reklamy i promocji w sieci i nie tylko. Inwestując w pracę solidnych copywriterów można mieć pewność, że płacimy za teksty, które faktycznie będą miały moc sprzedawania produktów i usług. W poszukiwaniu dobrego copywritera warto brać uwagę nie stawki, za które pracuje, a przede wszystkim jego doświadczenie i portfolio. To ostatnie jest najlepszym wyznacznikiem jakości i doświadczenia. Im więcej znanych i renomowanych firm w portfolio, tym większa pewność, że mamy do czynienia z prawdziwym fachowcem. Poza markami w portfolio, warto jednak zapoznać się także chociażby z kilkoma tekstami copywritera. W ten sposób najlepiej można ocenić, czy sposób i styl jego pisania faktycznie odpowiada naszym potrzebom.

Dodaj komentarz