Oto, co musisz wiedzieć o SEO na Instagramie i hashtagach

Czego używasz, aby znaleźć hashtagi na Instagramie w swoim kanale? Aplikacja z hasztagiem? Słownik na Instagramie? Cryptocatcher ? Instagram Viewer Counter ?

To może być odpowiedź na to pytanie! Zacznijmy:

Przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w treściach na Instagramie warto przetestować jakość treści: zobacz, jak Instagram determinuje zaangażowanie.

Istnieją niesławne usługi, które obiecują manipulować podpisami i komentarzami na Instagramie. Usługi te zwykle zawierają bota w kanale obserwujących komentarze lub podpisy, aby zwiększyć Twoje zaangażowanie. Niestety ta technika jest nieetyczna.

Pikdo to narzędzie online, które jest najlepszym sposobem, aby pomóc Ci zlokalizować użytkowników Instagrama, którzy angażują się w Twoją pracę.

Utwórz listę hashtagów na Instagramie, które chcesz znaleźć w swoich postach, i podawaj komentarze użytkownikom znajdującym się naprzeciwko hashtagów. Otrzymasz listę hashtagów, których możesz użyć, aby odkryć użytkowników poszukujących uwagi lub przestać obserwować. Wygodne prawda?

Wysyłaj skoncentrowane na prywatności komentarze na Instagramie do użytkowników, którym chcesz kontynuować rozmowę. Do zaręczyn najlepiej podejść prywatnie.

Kilka wskazówek dotyczących prywatnego zaangażowania

Znajdź hashtagi na Instagramie, o które Twoi obserwatorzy nie dbają. Uruchom publiczne wyszukiwanie na Instagramie, aby sprawdzić, czy hashtag jest nadal używany, czy też uzyskuje przyzwoite zaangażowanie.

Jak znaleźć hashtagi, których Twoi obserwatorzy nie używają? Odpowiedzią jest siatka hashtagów, z której korzystają Twoi obserwatorzy.

Aby zobaczyć, jakie hashtagi mogą tweetować Twoi obserwatorzy, dodaj ich nazwy profili w siatce hashtagów, na przykład:

Następnie dodaj słowo „może” przed nazwą użytkownika w linii pionowej, a otrzymasz filtr siatki hashtagów, którego możesz użyć do znalezienia odpowiednich hashtagów.

Jak korzystasz z siatki? Zasadniczo jest to lista hashtagów na Instagramie, które możesz zmieścić w pionowej linii tekstu w swoim komentarzu. Zobacz jak to wygląda na tym obrazku:

Spójrz na swoją siatkę komentarzy i określ, których grup hashtagów nie używają Twoi obserwatorzy. Całkiem fajnie, co?

Kto decyduje, kiedy publikujesz swoje treści i na jakich platformach?

Dla większości ludzi to ty. Dzięki odpowiednim ustawieniom możesz decydować, kiedy publikujesz, w sposób zapewniający większą kontrolę nad swoim cyfrowym życiem.

Na przykład ustawienie nazwy użytkownika na coś bardziej osobistego i łatwiejszego do zapamiętania.

A może Twoja nazwa użytkownika powinna być czymś, co chcesz napisać w swoim biografii, na przykład „Bethany ”. A może chcesz, aby Twoje imię i nazwisko było ostatnią częścią hashtagów, aby ludzie mogli łatwiej Cię znaleźć na stronie wyników wyszukiwania.

Ponieważ nasi główni odbiorcy tak naprawdę nie patrzą na długą listę ustawień prywatności, gdy po raz pierwszy tworzą profil na Instagramie, polecam również użycie czterech filtrów wyszukiwania na Instagramie, które połączyłem powyżej, aby dostosować swój profil i zdjęcie profilowe, aby zmaksymalizować wykrywalność .

Czy używanie hashtagów jest warunkiem rozwoju konta na Instagramie?

Prawdopodobnie nie. Ale na dłuższą metę z pewnością warto wykorzystać je strategicznie.

Czy jesteś gotowy na kilka „cyfr zerowych”? To najmniejsze z porad SEO na Instagramie, ale są one całkowicie niezbędne. Nie oszukuj!

Najważniejsza zasada, o której należy pamiętać, gdy zwiększa się obecność na Instagramie poza samym Instagramem, jest taka sama, jak w przypadku każdej innej platformy mediów społecznościowych: treść ma swoje miejsce na Instagramie.

Jeśli treść jest świetna, dostępna jest opcja freemium. Jeśli treść jest niesamowita, istnieje opcja płatna. Jeśli zawartość jest arcydziełem, istnieje opcja platynowa.

Nikt nie może ci zapłacić za tworzenie niesamowitych treści (więc nie próbuj!). Dzięki algorytmowi Medium wielu twórców treści nie rozwija swoich naszyjników na platformie. Jeśli jednak przybijesz swoją bazę i utrzymasz ją czystą i zrównoważoną, wzrost przyjdzie naturalnie.

Zrównoważone konta mogą być opłacalne lub nie, w zależności od udostępnianych postów i liczby obserwujących, które mają.

Zrównoważone konta na Instagramie czasami udostępniają stały strumień treści, ponieważ jakość ich treści odpowiada ich niszy i poziomowi zaangażowania. Ogólnie rzecz biorąc, większość z nich publikuje tylko raz lub dwa razy w tygodniu.

Ponadto konta niezrównoważone mają tendencję do sporadycznego udostępniania wysokiej jakości treści. Najczęściej wolą skupić się na angażowaniu odbiorców treściami, które kochają.

 

Dodaj komentarz