Bezpieczna przeprowadzka biura – czyli jaka?

Przeniesienie biura może spowodować obawy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem, szczególnie w czasie pakowania i dnia przeprowadzki biur Warszawa . Ten artykuł zawiera kilka wskazówek dotyczących bezpieczeństwa, których należy przestrzegać podczas przeprowadzki biura, aby zminimalizować (lub całkowicie wyeliminować) szkody i zakłócenia w firmie i jej personelu.

Pierwsze kroki

Ustal harmonogram wydarzeń i listę zadań, korzystając z naszej oferty list kontrolnych – jakich nie brakuje w sieci. Przedstawią szczegółowo wszystkie ważne zadania, które należy wykonać przed przeprowadzką do biura. Dobre zrozumienie tego, co należy zrobić, pozwoli uniknąć błędów i paniki w ostatniej chwili. Wyraźnie poinformuj pracowników, dlaczego niektóre zadania należy wykonać, kiedy i dlaczego należy je wykonać wcześniej.

Pakowanie biura

Jeśli chodzi o pakowanie biura, dobra firma przeprowadzkowa pomoże powstrzymać zagrożenia. Zorganizują praktyczny harmonogram pakowania wokół Twojej firmy. Podczas pakowania pamiętaj, aby na korytarzach nie było bałaganu.

Pudła i pojemniki można umieścić we wspólnym obszarze, jeśli w miejscu pracy nie ma wystarczającej ilości miejsca na ich spakowanie i przechowywanie. Pamiętaj, aby wszystko wyraźnie oznaczyć i oznaczyć wszystkie pudełka, które muszą pozostać w pozycji pionowej.

Podnoszenie / przenoszenie

Nie należy prosić personelu ani oczekiwać, że podniesie jakiekolwiek pudła. Te wszystkie powinny być obsługiwane przez firmę przeprowadzkową biura, która jest przyzwyczajona do obsługi ciężkich towarów. Pudełka powinny być zamknięte i zaklejone taśmą. Powinny być również wystarczająco lekkie, aby jedna osoba mogła je bezpiecznie nosić.

Jeśli personel nie bierze udziału w podnoszeniu jakichkolwiek pudeł / skrzyń, upewnij się, że stosują dobre techniki podnoszenia i (i) nie podnoś skrzynek nad ramiona oraz podchodź jak najbliżej skrzyni/pudła  przed próbą podniesienia.

Problemy z dostępem

przeprowadzki w Warszawie

Innym ważnym aspektem planowania przeprowadzki biura jest upewnienie się, że firma przeprowadzkowa biura jest zaznajomiona z wszelkimi problemami dotyczącymi dostępu do i z obu nieruchomości. Upewnij się, że dostępny jest odpowiedni parking, aby załadunek / rozładunek był dla nich łatwy, i przeprowadź wycieczkę przed przeprowadzką przed przeprowadzką, aby firma przeprowadzkowa mogła zidentyfikować i przewidzieć wszelkie obawy dotyczące bezpieczeństwa lub problemy z dostępem.

Pobierz listę kontrolną dotyczącą bezpiecznego przenoszenia biura, aby upewnić się, że Twoja firma jest w pełni przygotowana na wielki dzień przeprowadzki. Innym ważnym aspektem planowania przeprowadzki biura jest upewnienie się, że firma przeprowadzkowa biura jest zaznajomiona z wszelkimi problemami dotyczącymi dostępu do i z obu nieruchomości. Upewnij się, że dostępny jest odpowiedni parking, aby załadunek / rozładunek był dla nich łatwy, i przeprowadź inspekcję przed przeprowadzką, aby firma przeprowadzkowa mogła zidentyfikować i przewidzieć wszelkie obawy dotyczące bezpieczeństwa lub problemy z dostępem.

Dodaj komentarz