Czym cechują się ekrany diodowe LED?

Reklama na telebimach jest aktualnie jednym z najbardziej efektywnych rozwiązań reklamowych. Dociera do ogromnego grona odbiorców i jest niezwykle skuteczna. Ponadto sprawdza się w wielu warunkach i może spełniać nieograniczoną liczbę funkcji. Aktualnie rozwijającą się technologią są ekrany diodowe LED. Posiadają one kilka kluczowych cech, które różnią je od ekranów bezszwowych czy innych rozwiązań telebimowych. Czym charakteryzują się ekrany LED i czym się cechują? Zachęcamy do zapoznania się z dalszą częścią artykułu.

Jak zbudowane są ekrany diodowe?

Główną bazą ekrany diodowego jest moduł. Jest on niewielkim ekranem składającym się z diod. Posiada mniej więcej rozmiar 50×50 cm. Poszczególne modułu można ze sobą łączyć. Pozwala to na uzyskanie dowolnego rozmiaru ekranu jak i dowolnego formatu i proporcji. Dzięki temu takie rozwiązanie sprawdzi się w wielu warunkach i można je dowolnie dopasowywać do scenografii. Im większe rozmiary ekranu – tym większa rozdzielczość całości.

Co charakteryzuje ekrany diodowe?

Poszczególne moduły ekrany diodowego są lekkie. Dzięki temu całość konstrukcji nie jest ciężka i pozwala na bezproblemowy montaż w wielu warunkach i okolicznościach. Dzięki temu sprawdzą się w sali konferencyjnej, czy halach targowych. Doskonale sprawdzą się też jako banery reklamowe w centrach handlowych. Charakterystyczną cechą jest również brak ramek na złączach modułów. W przeciwieństwie do ekranów bezszwowych – ekrany diodowe nie posiadają irytujących złączeń. Dzięki temu jakość i komfort odczytu znacznie wzrasta – co skutecznie sprzyja reklamie. Ważnym atutem jest też tutaj jakość odbioru. Diody umieszczone w module nie odbijają światła, a je ‚rozpraszają’. Dzięki temu jakość jest nienaruszona w przypadku naświetlonych pomieszczeń i nie mają tu żadnego znaczenia wpadające promienie słoneczne. Jest to cecha odróżniająca ekrany diodowe od tych bezszwowych.

Poza tymi wszystkimi cechami, ekrany diodowe są energooszczędne. Pobór mocy jest ograniczony do minimum i w dodatku można łatwo nim zarządzać. W przypadku ekranów LED zmiana treści reklamy, baneru czy informacji nie wymaga dodatkowego nakładu. Z tego względu jest to rozwiązanie bardzo efektywne. Łatwość montażu pozwala na zamontowanie takiego ekranu praktycznie wszędzie. Najważniejszą jednak cechą są rozmiary takiego telebimu. Dzięki temu Twoja reklama będzie łatwo i wyraźnie widoczna – co jest niezbędną cechą skutecznej reklamy.

Decydując się na rozwiązanie ekranu diodowego warto decydować się na najlepsze rozwiązania. Sprawdzają się w rozwiązaniach zarówno małych jak i dużych ekranów. Ogromna rozdzielczość pozwoli na osiągnięcie i wyeksponowanie każdego detalu. Wybór odpowiedniego rodzaju zależy od samej wielkości ekrany, przeznaczenia jak i odległości widowni od ekranu. Więcej informacji znajdziesz na ten temat pod wyżej wymienionym linkiem. W razie jakichkolwiek pytań warto doradzać się u ekspertów!

Zobacz również Lampy do garażu

Dodaj komentarz