Lokalne SEO dla warsztatu samochodowego – 3 kroki do sukcesu

Warsztaty samochodowe napotykają liczne przeszkody, próbując przyciągnąć nowych klientów. Jedną z największych jest fakt, że gdy ktoś potrzebuje naprawy samochodu, ma tendencję do uruchamiania wyszukiwarki Google, a następnie dzwoni pod kilka pierwszych numerów na liście. Aby zmaksymalizować listę klientów, musisz znaleźć drogę na szczyt tego rankingu….

Przeprowadzimy Cię przez pewien sprawdzony proces, który da Ci podstawową wiedzę na temat tego jak przenieść swój warsztat samochodowy na przód tej listy. Ale najpierw przyjrzyjmy się, dlaczego lokalne SEO jest kluczowe dla wszystkich warsztatów samochodowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej koniecznie spójrz na Pozycjonowanie stron WWW PPCMASTER.

Powody dla których każdy warsztat samochodowy powinien zainwestować w lokalne SEO

Nie tak dawno temu mogłeś zyskać na popularności, umieszczając reklamę w lokalnych ogłoszeniach czekając na telefony. Obecnie 97% osób szuka online lokalnych firm, a Google jest na szczycie tej listy.

Reklama się zmienia, ale dla większości firm pozostaje ogromnym wydatkiem. Jeśli zwiększysz widoczność swojego warsztatu w rankingach Google, będziesz mieć stały strumień darmowego ruchu, który możesz przekonwertować na płatnych klientów.

Średnio firmy krajowe i międzynarodowe czekają od 6 do 12 miesięcy, aby zobaczyć dużo ruchu w swoich rankingach Google. Warsztaty samochodowe mają dużą przewagę, ponieważ twoja konkurencja składa się tylko z tych warsztatów samochodowych znajdujących się w pobliżu, a nie na na całym świecie. Wielu konkurentów nie korzysta jeszcze z lokalnego SEO. Możesz przejść do pierwszej strony wyników lokalnych Google w ciągu 30 dni!

Krok 1: Wybierz swoje słowa kluczowe

Najpierw opracuj listę słów kluczowych odzwierciedlających Twoje usługi. Na przykład możesz spróbować:

  • „wymiany oleju”
  • „naprawy hamulców”
  • „tuning”

Jeśli masz dość długą listę, załóż bezpłatne konto Google AdWords. Nie ma potrzeby budowania ani finansowania kampanii reklamowej. Wystarczy mieć konto AdWords, aby uzyskać dostęp do bezpłatnego narzędzia do planowania słów kluczowych Google. Pozwala to na wyszukiwanie słów kluczowych, aby zobaczyć, ile ruchu generują.

Teraz możesz zawęzić listę słów kluczowych. Wszystkie słowa kluczowe dzielą się na 1 z 2 podstawowych kategorii:

Słowa związane z zamiarem zakupu: kupowanie intencyjnych słów kluczowych oznacza, że ​​potencjalny klient jest gotowy na dokonanie zakupu. Na przykład ktoś szukający „tuning samochodów Toruń” prawdopodobnie chce odstrzelić swój samochód i szuka odpowiedniego warsztatu do tego celu. Główny nacisk należy położyć na kupowanie intencyjnych słów kluczowych, ponieważ tworzą one najszybsze konwersje. Powinny one być widoczne na stronie głównej, a strony serwisowe powinny być tworzone wokół nich.

Słowa związane z badaniem oferty: te zestawy słów kluczowych oznaczają, że potencjalny klient „właśnie patrzy”. Może w przyszłości potrzebować naprawy samochodowej, ale znajduje się to na najwcześniejszych etapach lejka sprzedaży. Na przykład ktoś szukający frazy „jak odbudować silnik” może posiadać starszy samochód i patrzeć w przyszłość na to, co się stanie, gdy silnik zawiedzie. Słowa kluczowe tego rodzaju nie powodują szybkich konwersji, więc powinny mieć niższy priorytet w lokalnym SEO. Jednak nie należy ich całkowicie odrzucać. Są bardzo przydatne w przypadku często zadawanych pytań i wpisów na blogu, które wprowadzają Twój warsztat do potencjalnych klientów, którzy mogą Cię zatrudnić później.

Krok 2: Zoptymalizuj swoje słowa kluczowe

Po ustaleniu ostatecznej listy słów kluczowych nadszedł czas, aby zoptymalizować je w 2 miejscach – na stronie Google Moja Firma i na stronie. Oto jak to zrobić.

Google Moja firma

Strona Google Moja Firma znajduje się w sekcji „Mapa” wyników lokalnych firm Google. Funkcjonuje jako rodzaj mini-strony internetowej, która zapewnia szybki podgląd twojego sklepu. Zwiększy twoją obecność w Internecie, a może nawet szybko przyspieszy rankingi Google, ponieważ jest znacznie łatwiejszy do umieszczenia wysoko na stronie Google Moja Firma niż na stronie internetowej. Upewnij się, że Twoja firmowa wizytówka w tym miejscu jest całkowicie uzupełniona.

Krok 3: Optymalizacja witryny

Zacznij od strony głównej i stron serwisowych, zwanych również „podstawowymi” stronami, i zoptymalizuj je pod kątem konkretnych słów kluczowych z dużym potencjałem konwersji. Później możesz dostosować swoje strony z „treścią” (blogi i często zadawane pytania) do swoich słów kluczowych.

Oto najważniejsze elementy:

Strona główna: znacznik tytułu jest najważniejszą częścią Twojej strony głównej. Służy on podobnemu celowi jak tytuł rozdziału w książce i musi mieć długość od 50 do 65 znaków. Następny jest twój opis meta, który powinien opisywać twoje podstawowe usługi w zaledwie 100 do 150 znaków. Twój H1 lub widoczny nagłówek musi być zarówno opisowy, jak i zwięzły. Powinien on określać Twoją główną kategorię w słusznym formacie. Ostatnim elementem jest twoja treść strony. Powinien to być przegląd od 500 do 1000 słów, który są dobrze skomasowane i przeredagowane. Dołącz informacje o swoim sklepie, krótko dotknij podstawowych usług i zakończ się silnym wezwaniem do działania (CTA).

Każda z Twoich podstawowych usług wymaga osobnej podstrony, skupionej na odpowiednim słowie kluczowym. Zoptymalizuj każdą stronę usługi zgodnie z powyższymi wskazówkami.

Teraz, gdy już masz podstawową strukturę, jesteś gotowy do tworzenia linków, które poprawią Twój zasięg i podniosą pozycję w rankingu Google. W przypadku najwyższych miejsc w rankingach Google konieczne jest posiadanie linków przychodzących z najwyższej jakości autorytatywnych witryn. Buduj dobre relacje online i osobiste z innymi firmami, które świadczą usługi komplementarne, takie jak myjnie samochodowe, a następnie poproś o wymianę linków. Aby zobaczyć, skąd pochodzą linki twoich konkurentów, użyj specjalnego narzędzia – takich nie brakuje w sieci, a mogą okazać się naprawdę bardzo przydatne.

Sprawdź również: Pogotowie SEO.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *