Dealerzy samochodowi zatrudniają agencje reklamowe, aby pomóc sobie w sprzedaży większej ilości samochodów, ale często te zasoby outsourcingowe są ograniczone przez technologię internetową dealera.
Dzisiaj chcemy omówić przeszkody, jakie napotykają agencje reklamowe na stronach internetowych dealerów samochodowych i co można z z tym fantem zrobić.
Platformy internetowe są tworzone masowo przez specjalistów IT, co ogranicza możliwości marketingowe, co wymaga od dealerów korzystania z wielu wtyczek na swoich stronach. Dealerzy muszą dostosować się do zmieniającego się konsumenta i skorzystać z projektu strony internetowej, który został stworzony dla jak najlepszego doświadczenia klienta. Dzisiaj podzielimy się z Wami poradami dotyczącymi branży motoryzacji i aspektu cyfrowego – by lepiej angażować kupujących.
Treść niestandardowa
Dzisiejsi kupujący zwracają się do internetu, aby zdiagnozować wszystkie problemy, w tym również problemy z pojazdem. Dealerzy potrzebują stron do wykorzystania w ramach wszystkich swoich usług oraz wszelkich typowych pytań lub wątpliwości, które mogą spowodować, że konsument będzie potrzebował tej usługi.
Niestandardowe informacje o problemach, z którymi borykają się konsumenci, takie jak problemy z akumulatorami samochodowymi, a także o tym, jak rozpoznać, czy potrzebujesz nowych opon, podniosą komfort użytkowników, utrzymają ich na stronie dłużej i poprawią rankingi organiczne. Musisz jednak pamiętać o tym, by strona była dostosowana do urządzeń mobilnych – to w dzisiejszych czasach tabletów i smartfonów jest must have. Przy okazji, pamiętaj o bezpieczeństwie tych rozwiązań. Więcej na ten temat dowiesz się tutaj: www.vernity.pl
Zaangażowanie na sesję
Nie wszystkie Twoje treści będą bardzo wciągające, dlatego najlepiej przetestować, z jakimi treściami klienci najchętniej się zapoznają.
Śledzenie sesji na stronie pozwoli Ci zmierzyć zaangażowanie jeśli chodzi o np.:
- konkretny e-mail,
- post,
- wiele więcej.
Jest to bardzo ważne w celu określenia jakości Twoich kampanii. Wszystkie posty w mediach społecznościowych, e-mailach i na stronie muszą być oznaczone tagami, aby określić, która treść jest a która nie jest dobrze prosperująca.
Prostota – się liczy!
Zbyt często formularze są osadzane w witrynach dealerskich za pomocą skomplikowanych technologii. Ogranicza to nie tylko możliwości śledzenia, ale także sprawia, że formularze są mniej angażujące. Zalecamy tworzenie niestandardowych formularzy wykorzystujących automatyczne rozwiązania, aby ułatwić konsumentom wypełnienie formularza.
Dealerzy muszą również angażować więcej konsumentów za pośrednictwem wiadomości tekstowych. Dzisiejsi klienci są zajęci, a wiadomość tekstowa to zazwyczaj najlepszy sposób, aby do nich dotrzeć. Zaktualizuj swój automatyczny respondent lub pierwszą osobistą odpowiedź do klienta, aby włączyć opcję SMS-a. Możesz powiedzieć coś w rodzaju: „Czy to najlepszy sposób na dotarcie do Ciebie, czy wolisz komunikację tekstową?”
Ze względu na niezliczone wtyczki witryn, witryny dealerów często mają wolniejsze prędkości ładowania, co działa przeciwko nim i obniża ich pozycję w Google. Sprawdź koniecznie czy na pewno tego wszystkiego potrzebujesz.