Strona firmowa dealera samochodowego – co możesz ulepszyć?

Dealerzy samochodowi zatrudniają agencje reklamowe, aby pomóc sobie w sprzedaży większej ilości samochodów, ale często te zasoby outsourcingowe są ograniczone przez technologię internetową dealera.

Dzisiaj chcemy omówić przeszkody, jakie napotykają agencje reklamowe na stronach internetowych dealerów samochodowych i co można z z tym fantem zrobić.

Platformy internetowe są tworzone masowo przez specjalistów IT, co ogranicza możliwości marketingowe, co wymaga od dealerów korzystania z wielu wtyczek na swoich stronach. Dealerzy muszą dostosować się do zmieniającego się konsumenta i skorzystać z projektu strony internetowej, który został stworzony dla jak najlepszego doświadczenia klienta. Dzisiaj podzielimy się z Wami poradami dotyczącymi branży motoryzacji i aspektu cyfrowego – by lepiej angażować kupujących.

Treść niestandardowa

Dzisiejsi kupujący zwracają się do internetu, aby zdiagnozować wszystkie problemy, w tym również problemy z pojazdem. Dealerzy potrzebują stron do wykorzystania w ramach wszystkich swoich usług oraz wszelkich typowych pytań lub wątpliwości, które mogą spowodować, że konsument będzie potrzebował tej usługi.

Niestandardowe informacje o problemach, z którymi borykają się konsumenci, takie jak problemy z akumulatorami samochodowymi, a także o tym, jak rozpoznać, czy potrzebujesz nowych opon, podniosą komfort użytkowników, utrzymają ich na stronie dłużej i poprawią rankingi organiczne. Musisz jednak pamiętać o tym, by strona była dostosowana do urządzeń mobilnych – to w dzisiejszych czasach tabletów i smartfonów jest must have. Przy okazji, pamiętaj o bezpieczeństwie tych rozwiązań. Więcej na ten temat dowiesz się tutaj: www.vernity.pl

Zaangażowanie na sesję

Nie wszystkie Twoje treści będą bardzo wciągające, dlatego najlepiej przetestować, z jakimi treściami klienci najchętniej się zapoznają.

Śledzenie sesji na stronie pozwoli Ci zmierzyć zaangażowanie jeśli chodzi o np.:

  • konkretny e-mail,
  • post,
  • wiele więcej.

Jest to bardzo ważne w celu określenia jakości Twoich kampanii. Wszystkie posty w mediach społecznościowych, e-mailach i na stronie muszą być oznaczone tagami, aby określić, która treść jest a która nie jest dobrze prosperująca.

Prostota – się liczy!

Zbyt często formularze są osadzane w witrynach dealerskich za pomocą skomplikowanych technologii. Ogranicza to nie tylko możliwości śledzenia, ale także sprawia, że ​​formularze są mniej angażujące. Zalecamy tworzenie niestandardowych formularzy wykorzystujących automatyczne rozwiązania, aby ułatwić konsumentom wypełnienie formularza.

Dealerzy muszą również angażować więcej konsumentów za pośrednictwem wiadomości tekstowych. Dzisiejsi klienci są zajęci, a wiadomość tekstowa to zazwyczaj najlepszy sposób, aby do nich dotrzeć. Zaktualizuj swój automatyczny respondent lub pierwszą osobistą odpowiedź do klienta, aby włączyć opcję SMS-a. Możesz powiedzieć coś w rodzaju: „Czy to najlepszy sposób na dotarcie do Ciebie, czy wolisz komunikację tekstową?”

Ze względu na niezliczone wtyczki witryn, witryny dealerów często mają wolniejsze prędkości ładowania, co działa przeciwko nim i obniża ich pozycję w Google. Sprawdź koniecznie czy na pewno tego wszystkiego potrzebujesz.

Dodaj komentarz