Opakowanie – to ma znaczenie!

Opakowanie to kluczowy, ale pomijany obszar marketingu e-commerce. Uważamy, że zgodzisz się z tym, że jeśli wydałeś pieniądze na produkt wysokiej jakości, nie spodziewasz się, że dotrze on w brązowej papierowej torbie, dlatego zadruk etykiet Wrocław ma takie znaczenie i każde dobre studio graficzne Wrocław ma tego świadomość.

Opakowania to kluczowy, ale pomijany obszar marketingu e-commerce, w którym duży nacisk kładzie się na sprzedaż i reklamę. Ale po dokonaniu zakupu w Twojej witrynie, jak przekonasz ich, aby mówili o Twojej firmie i wrócili po więcej? Wszystko jest w opakowaniu, nawet jeśli jest nim zwykła folia stretch Wrocław.

Dlaczego opakowanie jest tak ważne dla firm zorientowanych na konsumentów?

druk opakowań na próbkiNajpierw przyjrzyjmy się, jak opakowanie działa na szerszą skalę niż wyłącznie e-commerce. Jednym z naszych ulubionych przykładów opakowań jest festiwal Coachella. Każdego roku Coachella wysyła festiwalowiczom bilety w małym i zabawnym pudełku powitalnym. To pudełko zawiera wszystkie narzędzia, których klient potrzebuje, aby dostać się na festiwal i przygotować się na festiwal, od opaski na nadgarstek, której będzie potrzebować, aby uzyskać wstęp, po unikalne odznaki Coachella i kompletny przewodnik po festiwalu – taka produkcja opakowań wrocław naprawdę ma sens. Coachella koncentruje się na tym, jak czują się klienci. Ma taki luksus, ponieważ klienci już kupili to doświadczenie, zamawiając bilet. Następnie zadaniem Coachelli jest sprawienie, by poczuli się częścią całej rodziny i byli podekscytowani festiwalem.

Czego możemy się nauczyć z opakowania Coachelli?

Tworząc to szczegółowe i interaktywne okno powitalne, Coachella informuje klienta, że ​​chociaż wydał już swoje pieniądze, nadal jest wart dodatkowego wysiłku. Jeśli Coachella zrobi więcej dla klientów, zrobią dla nich dodatkowy krok w zakresie lojalności wobec marki i bezpłatnej reklamy za pośrednictwem kanałów społecznościowych.

Jak powinno wyglądać moje opakowanie i czy zadruk etykiet Wrocław też ma znaczenie?

Możesz mieć najbardziej atrakcyjne i drogie opakowanie na świecie, ale jeśli opakowanie nie jest dopasowane do Twojej marki, nie będzie miało żadnego wpływu na podróż klienta. Twoje opakowanie powinno zawsze odzwierciedlać Twoją markę i zawierać Twoje logo, a dobre studio graficzne Wrocław jak https://lagraf.com.pl/ pomoże Ci to wszystko zebrać w jedna całość.

To opakowanie jest atrakcyjnym, markowym, składanym pudełkiem z danymi kontaktowymi firmy – adres e-mail, numer telefonu kontaktowego i podkreśla nasze kanały mediów społecznościowych, w których można uzyskać informacje zwrotne od firmy – więc nawet jeśli jest to tylko folia stretch Wrocław, musi w tym wszystkim pasować do całości brandu.

Czy opakowanie musi zawierać coś więcej niż tylko logo firmy?

Nie zawsze. Przemyślana produkcja opakowań Wrocław pokazuje, iż czasami najskuteczniejsze są projekty proste i minimalistyczne, które mogą wywołać u klienta poczucie ekskluzywności. Weźmy na przykład opakowanie markowej biżuterii – zwykle prezentuje ona czysty design, co doskonale odzwierciedla luksusową biżuterię, którą można znaleźć w środku.

One Comment on “Opakowanie – to ma znaczenie!”

  1. Czy ktoś z Was korzystał z usług dostępnych na https://www.ideoforce.pl/? Jestem na etapie poszukiwania agencji, która zajmie się stworzeniem sklepu internetowego od podstaw, a potem jego obsługą marketingową. Jak sądzicie, ile może ogólnie kosztować taka obsługa i czy w ogóle warto inwestować? Może ktoś działa samodzielnie i ma dobre efekty?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *